محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

یه جورایی تقریبا همه قاط زدن رفته پی کارش این روزا نمیدونم چرا کارای مردم اینقدر عجیب غریب شده. وقتی مقایسه میکنم با دو سال پیش (نه خیلی دورتر) مردم کم حوصله تر از همیشه بی ظرفیت تر از گذشته و ...  

 

نمیدونم خودمون مقصریم یا شرایط زندگی مردم رو اینطوری کرده . اینم بگم مطمئنا" خودم هم همینطوری شدم .  میدونم که هر انسانی در طول عمر خودش بطور متوسط هر 10 سال تغییرات عمده ای تو رفتار و حتی عقایدش که پای بندش بوده ، رخ میده اما من دارم حس میکنم  زمان تغییر آدما بسیار کمتر از 10 سال شده 

 

یه زره غر بزنم و تموم کنم، 

 

واقعا تو این روزا دخل وخرج خونواده ها دچار مشکل شده. امروز حساب کردم ماهی 3 میلیون خرج ماست البته با احتساب قسط و مسافرت رو هم حساب نکردم . واسه همینه رسما اعلام میکنم کم آوردم خدای محترم ! 

 

فقط میخوام بگم : 

 

جانم فدای......!؟ خوب مملکتی ساخته  

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد