محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

روانشناسا  میگن کسانی که مدام در خاطرات گذشته سیر میکنن به نوعی دچار افسردگی هستند .
اما من تجربه کردم  خاطرات خوب گذشته با بعضی آدما که یه زمانی وجود داشتند ٬ به مراتب بهتر از حضور خودشون بوده .
آدما مرتبا در حال تغییرند . گاهی به سمت رشد و تکامل ٬ گاهی هم بسمت تنزل . اما خاطرات همیشه ثابت هستند نه رشد میکنند و نه کم رنگ میشن . به همین دلیل من فکر میکنم اتفاقا سیر کردن در خاطرات خوش گذشته خیلی هم بد نیست . هر عزیزی که به ما بدی میکنه ٬ مجبوریم از زندگیمون بیرونش کنیم  و چون دیگه از اون خبری نداریم همیشه وقتی می خوایم بیادش بیاریم ٬ بیاد خاطرات خوب گذشته که با اون داشتیم  می افتیم . به همین دلیل هیچ وقت از هیچ کسی متنفر باقی نمونده و بدی های اون عزیز رو فراموش می کنیم  .


حتما شنیدید که میگن اگه کم آوردی سوت بزن !!!
الان همون زمانه که من باید سوت بزنم !!!!!!
گاهی سکوت بیش از تموم حرفها مقصود را بیان میکند
راستی :
یک دوست خوب به اندازه ۱۰۰قوم و خویش ارزش داره