محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

این بار جزء معدود دفعاتی یه که باید از خالق انسان تشکر کرد . سرشت انسان به شکلی طراحی شده که در زمان مواجه شدن با مشکلات زیاد روحی ، بهم میریزه و با زمین زمان سر ناسازگاری میزاره و همه چیز رو تیره و تار می بینه اما پس از رفع این مشکلات و رهایی از بندهایی که بعضا خودمون هم مقصر هستیم ، همه چی رو روشن و واضح می بینه و این درست همون زمانی هست که باید از خالق انسان به خاطر در نظر گرفتن تمام جوانب انسان ، تشکر کرد . 

تنها زمانی احساس آزادی میکنم که تعلق خاطری وجود نداشته باشد .
بگذار آزاد باشم و آزاد بمانم .

سال نو مبارک

اگرچه یه خورده دیر شده .
سال نو مبارک
آرزو میکنم امسال تمام دوستان اعم از قدیمی و جدید سال بسیار خوبی رو در پیش داشته باشند و همچنین در کنار خونواده های محترمشون روزهای خوشی رو داشته باشند .
ممکنه تو سال گذشته باعث ناراحتی بعضی دوستان و عزیران شده باشم که امیدوارم به بزرگی خودشون منو ببخشن در هر حال همیشه آدم رو یه مود نیست .
سال ۸۴ سال بسیار پر کاری برام خواهد بود با نقشه هایی که هیئت مدیره شرکت برام کشیدن فکر کنم باید از خونه لاحاف و تشک بیارم شرکت . یا مثل مارکوپولو مدام تو سفر باشم . خدا بخیر کنه .
این چند روز حسابی به کارهای عقب افتاده که براشون دنبال فرصت بودم ٬ رسیدم . مهمونی بازی ها هم علیرغم ایجاد خستگی ٬ بد نبود . مسافرت هم به دلیل خرابی آب و هوا کنسل شد .
از امروز هم که روز از نو روزی از نو !!!! اومدیم محل کار . خوشبختانه حتی یک تلفن ناقابل هم نداشتم .فن کوئل شرکت هم که خرابه جاتون خالی دارم حسابی میلرزم . برام ۷ کارت تبریک رسیده که باید برای هموشون امروز کارت بفرستم . عجب خیابونهای خلوتی از آیت اله کاشانی تا تخت طاووس ۱۷ دقیقه رسیدم !