محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

سلام

خیلی این روزا گرفتارم تو اولین فرصت خدمت میرسم .

معلوم نیست ما فرزند آدم که نه بخواست خود بلکه بخواست دیگران پا به این جهان هستی گذاشتیم دنبال چی هسیتم و از این دنیا چی میخوایم .  من فکر میکنم یک حس بسیار عجیب در وجود تک تک آدما قرار داره که تصور میکنن یه چیزی هنوز کمه و جای خالی اون کاملا حس میشه . این موضوع یا این شئی یا هر چیزی که اسمشو میخواین بذارید تو زمانی که تنها هستید بسراغتون میاد و یه جوری بهتون میفهمونه که تو هنوز همه چیز نداری . بدنبالش میگردی اما دقیقا نمیدونی چیه !! مسخره اس نه ؟ ممکنه مسخره باشه اما وجود داره .

 

حال ماردم خیلی بهتر شده خودش با کمک میتونه چند قدم راه بره . در حد 2 یا 3 قاشق غذا بخوره . البته هنوز بیمارستانه . در کل از خدا که تنها موجودی بود که میتونست به ما کمک کنه از صمیم قلب تشکر میکنم . پر رنگ ترین حضور خدا رو باید پشت در اتاق عمل دید . دقیقا فقط  از دست اون و وسیله ای که قرار داده ( دکتر )  کار بر میاد . جراح ایشون قبلا پزشک مخصوص خمینی بوده ! تو کارش خیلی وارده و خودش هم از نظر شخصیتی انسان بسیار وارسته ای  یه . تنها پزشکی که دیدم صرفا برای پول کار نمیکنه .

 

خدای من یا بهتر بگم خدای همه . تمام تلاشمو میکنم که لطمه ای به کسی نزنم .  اما اگر از سر نادونی و واقعا نادونی کاری انجام دادم که خوشایند تو و انسان تو نبود منو ببخش و بدون که واقعا نمیدونستم نه اینکه میدونستم و انجامش دادم . گاهی هم بعضیا موضوعی یا مطلبی رو حق خودشون میدونن اما تو که میدونی  ، حق ،  اون چیزی نیست که ما تصور میکنیم باید داشته باشیم .

باور کنید بسیاری از اطرافیان ما بدون قصد و غرض واسه ما دردسر درست میکنند یا حرفی میزنن که نمیدونن واقعا این حرف معنی بسیار بدی داره و حتما ما رو بهم می ریزه .

بهم ثابت شده !

نمیدونم چه برخوردی میشه با اینجور آدما داشت که هم بهشون فهموند که رفتارت ایراد داره و هم دلخور نشن . چون واقعا" قصد آزار ندارن . سیستم شون همینه !

البته منظورم از گفتن این موضوع این نیست که خودم همه چی رو میدونم و هیچ وقت هم حرف نا حسابی نمیزنم . نه به هیچ وجه ! ممکنه حرف من هم باعث دلخوری طرف مقابل بشه درصورتیکه من خواستم فقط باهاش یه شوخی کوچولو کنم که یه خورده نیشش باز شه !

بگذریم ...

 

یه آهنگ نسبتا" کوچه بازاری مورد علاقه من قرار گرفته  ! ! خواننده ش هم نمیدونم کیه . تو تاکسی شنیدم ( چه شود .....!!!! )

 

اگه زخم نخورده بودم

تورو باور نمی کردم

تو این حصار غربت

با غمت سر نمیکردم  ، نمیکردم

کولی شبزده بودم

پشت گریه صدا کردم

از پس آینه اشک تا همیشه نگات کردم

 درد عشق معنای مرگه

مسلخه پائیز و برگه

قصه عشق و حقیقت

قصه گل و تگرگه

 

حالشو بردید ؟ اینم از این آهنگ عشقولانه . فکر کنم جو گیر شدم . مگه نشنیدیدت که میگن : آدمو سگ بگیره ولی جو نگیره  !!!!!

 

حال مادرم خیلی بهتره البته هنوز بیمارستانه . مشکلات دفع غیر ارادی داشت که خدا رو شکر رفع شده . هنوز هیچ چیز نمیخوره و سرم میگیره .