محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

 

روزنه ای برنگ 

 

در شب تردید من، برگ نگاه !

می روی با موج خاموشی کجا ؟

ریشه ام از هوشیاری خورده آب:

من کجا، خاک فراموشی کجا .

دور بود از سبزه زار رنگ ها

زورق بستر فراز موج خواب .

پرتویی آیینه را لبریز کرد:

طرح من آلوده شد با آفتاب .

اندهی خم شد فراز شط نور:

چشم من در آب می بیند مرا.

سایه ترسی به ره لغزید و رفت .

جویباری خواب می بیند مرا .

در نسیم لغزشی رفتن به راه،

راه، نقش پای من از یاد برد .

سرگذشت من به لب ها ره نیافت:

ریگ باد آورده ای را باد برد

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 19 مرداد 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

به به سلام به آقای ناپیدا.خوبید؟چندوقت قبل اومدم دیدم همچنان هیچی ننوشتید. خوش میگذره؟ ملت کم پیدا میشن شما کاملا ناپدید!مشکل یخچالتون حل شد؟ عوضش کردن براتون؟

اره بابا اون ماله شصتات سال پیش بود. پولمو پس گرفتم یه مارک دیگه خریدم. بد اسیر روزمرگی شدم باور کن بعضی وقتا یادم میره که بابا منم ادمم و نیاز به استراحت دارم. از کسانی که اینجا سر میزدن فقط تو کماکان وب داری . از این به بعد احتمالا بیشتر میام اینجا. مرسی که اومدی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مرداد 1390 ساعت 12:30 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

خوبه که لااقل شما تو انگلیسی پیشرفت نمودید. من که الان شده ام اندازه بچه 2ساله تو انگلیسی.کامل گذاشتمش کنار و خیلی زودتر از اونکه فکر میکردم یادم رفت.خب خودتون رو از روزمرگی دربایرد. بچه ها بفرستید خونه بخت انقدر تنوع ایجاد میشه تو زندگیتون که از اون طرفی قاطی میشه مغزتون.سربزنید. بی خبر نذارید.

اخه قربونت برم چزقل بچه رو چه جوری بفرستم خونه بخت بچه فقط ۱۲ سالهشه ( خودمو باز حالا یه چیزی!!!!)

بارون شنبه 22 مرداد 1390 ساعت 06:06 ب.ظ

شما همون یک دور که رفتید خونه بخت برای هفت تا مثل خودتون بسه توروخدا!
پدرجان مردم نه ساله بچه هاشون رو میفرستن خونه بخت! میگید نه، یک روز بیاید مدرسه ما یاد بگیرید مردم چه هنرهایی دارن!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد