محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

مردهای خیابانی

خفه شدیم از هوای بد !! امروز که میومدم احساس سوزش همراه با تنگی نفس تو سینه داشتم .

میخوام یه کوچولو در مورد (( مردهای خیابانی )) بنویسم .

تا الان همه جا حرف از زنهای خیابانی بوده اما من تصور میکنم تعداد مردهای خیابانی  حداقل پنجاه برابر زنهای خیابانی هست . خانمومه داره  تو پیاده رو راه میره ، از اون ور خیابون یارو از ماشینش پیاده شده رفته داره مخ لگد میکنه ! هر خانومی که کنار خیابون منتظر ماشین می ایسته چند تا ماشین پشتش صف میکشن . من به عنوان یک مرد از همجنسای خودم شرم دارم .

تشبیه من از این کار اینه :

(البته دور از جون خانوما  ) درست مثل گله گوسفند که همه شون مشغول چریدن هستن و گوسفندای نر مدام در حال پیچ خوردن و پریدن روی گوسفندای ماده . یا مثل مرغ و خروس که خروسا یه بند در حال  پر گردوندن دور مرغان . لپ کلام اینکار دقیقا کاری که حیوانا انجام میدن . میشه گفت اینای که تو خیابون به صغیر و کبیر رحم نمیکنن به نوعی حیون صفتن .

من نمیدونم پس تکلیف انسانیت ، کرامت انسانی ، عشق ، مهربانی چیه ؟ بلاخره اینا مال یک انسانه یا نه فقط در حد کلاماته . اونی کنار خیابون ایستاده تا از طریق تن فروشی امور زندگی شو بگذرونه که تکلیفش مشخصه . اما تمام کسایی که کنار خیابون ایستادن یا دارن راه میرن ، به این منظوره ؟

حالا که حکومت تو خواب خرگوشی فرو رفته و چشمش رو بسته که کسی اونو نبینه ، ما خودمون دستی دستی داریم جامعه مونو به پستی میکشیم ؟ من مخالف ارتباط خانوما با آقایون نیستم اما این ارتباط باید یه ارتباط انسانی باشه یعنی اگر هم قراره انتهای این ارتباط به موضوع ........ختم بشه باید راهی که طی میشه راه انسانی باشه ، نه گله گوسفندی ! منظورم اینه که یه محبت و مهربانی دو طرفه باید وجود داشته باشه بعد اگر به ........ هم منجر شد ، خیلی مهم نیست . اما نه مثل حیونا تو کوچه و خیابون بگردیم و به مردم گیر بدیم که بیاید با من ....... داشته باشید .

آرزو میکنم کرامت انسانی و مهربانی به این مردم بخت برگشته ، رو نشون بده .