محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

از تمام دوستان عزیزی که به من سر زدن ممنونم . 

بندرت ممکنه اینجا بیام .  

خواهش میکنم اگه نظری میزارید آدرس خودتون هم بگید تا بهتون سر بزنم.  

 

ممنون از همه شما  

محمد

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 24 دی 1388 ساعت 10:02 ب.ظ http://man-o-baroon.blogsky.com

چقدر هم که سر میزنید. راستی جریان عشق و بی عشقی و یخچالتون که خراب شده بود به کجا رسید؟‌درست شد؟‌علیک سلام. بازم معرفت ماخانومها.

سلام
مرسی از معرفتت . واقعانمیتونم به بلاگ سر بزنم . الان هم خیلی اتفاقی اینجام .
در مورد یخچال بگم که بعداز کلی سر و صدا بلاخره پولم رو بطور کامل پس گرفتم .
در مورد عشق هم چیزی یادم نمیاد . خیلی مهم نبوده جدی نگیر
قربانت
محمد

تینا یکشنبه 31 مرداد 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://asemoone-tina.persianblog.ir

چند سال است از هم بی خبریم محمد؟ خوبی؟

چیزی نیست فقط ۳ ساله !!!! گرفتاری نمی زاره بیام .مشکلاتت حل شد؟ الان بهتر شده یا نه ؟ برام ای میل کن . اینجا زیاد نمیام اما ای میل را چک میکنم. mohammad13466@yahoo.com

دوست جون قدیما شنبه 24 مهر 1389 ساعت 09:40 ب.ظ

کاشکی بازم می نوشتی.
قدیما کمی ناراحتت کردم. متاسفم دوست عزیز.

یادش به خیر.

قربون مهربونیت برم
من که نمیدونم تو کدومی ؟ یه نامی یه نشونی حداقل می دادی؟ یادم نمیاد از دست کسی ناراحت شده باشم. اگر بوده مطمئن باش خیلی مهم نبوده.
یک ماچ گنده از لپ محترم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد