محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

همه چی خوبه و ملالی نیست جز ....

هنوز سر جای خودم هستم و منتقل نشدم . مقدمات کار آماده نشده .

دیگه بگم که سخت مشغول رفع اشکلات وسایل خونه و ماشین هستم . همه شون باهم دچار اشکال شدن فعلا در حال دعوا مرافه با شرکتهای مربوطه هستم که بگم بابا این آت و اشغالا رو جای لوازم خوب غالب نکنید . از شرکت سامسونگ شکایت کردم . از ایران خودرو شکایت کردم از مجیک هم در حال پیگیری هستم . حالشو بردید . کلی کار واسه خودم دارم ...!

امروز دهم فروردین اولین روز کاری سال ۸۷ . امروز اومدم وسایل شخصی خودمو جمع وجور کنم که بعداز تعطیلات کار خاصی نداشته باشم . چند روز ابتدایی سال شمال بودیم و اندکی تا قسمتی خوش گذشت . شبا یه کمی سرد بود اما روز خوب بود . عید دیدنی هم رفتیم عین مترسک کت و شلوار هم تنمون کردیم .دیشب خیلی خوب نخوابیدم شاید ۱ ساعت اما دم صبح ساعتای ۶ یا شیش و نیم خوابم برد یهو بیدار شدم دیدم هشته . جنگی لباس پوشیدم و خودمو رسوندم شرکت . خودمونیم ها روز اول کاری شمر هم نمیتونه کار کنه چه برسه به منه محمد !

سال ۸۷ با آرامش شروع شده امیدوارم به همین شکل ادامه پیدا کنه .