محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!
محمد

محمد

کاملا شخصی و بی محتوا !!!

بلاخره بعداز مدتها کمبود وقت و همچنین بی توجهی به سلامتی خود سرانجام به اپتو متریست مراجعه و واسه این چشمای مظلوم یه عینک سفارش دادم !.
یه چند وقتیه ماشین سواری رو تعطیل کردم و ماشین در اختیار خونه واده قرار گرفته تا یه خورده تکون بدم این لامسبو ( لا مذهب )البته چاق و چله نیستم  یه خورده ارث و میراث بهم رسیده به خاطره اونه که باید تحرک داشته باشم و الا خیلی زود باید اینجا واسه فاتحه خونی بیاید ! ( چقدر هم اینجا میان - از نظراتی که دادن معلومه ! - اصلاً مهم نیست چون من اینجا واسه خودم و یکی دو نفر آدم خاص مینویسم )  البته هنوز کوه رفتن جمعه صبحها تعطیل نشده اما دکتر فرمودند کوه به تنهایی کمه باید در کنار دارو ٬ تحرک بیشتری هم داشته باشی . به همین دلیل  ساعت ۱۹ که از شرکت بیرون میام از تخت طاووس تا آریا شهر پیاده گز میکنم . حدود ۳۵/۱ ساعت طول میکشه . تو این ترافیک من زودتر از روزهای معمول که ماشین میاوردم ٬ به خونه میرسم . 

جملات زیر همینطوری از ذهنه :

توقع ما از عزیزامون چیه ؟
توجه؟ ( نه بتنهایی توجه . نه )
دوست مون داشته باشن ؟ ( نه فقط دوستمون داشته باشن . نه )
کنارمون هم باشن ( نه فقط کنارمون باشن هم نه )
فقط تو باشی دیگران نباشن ( نه دیگران هم میتونن باشن )
تمام فکر وذکرش ما باشیم  ( نه بازم یه چیزایی هنوز کمه )
همه این چیزا باهم ؟ ( آره فکر کنم همه این چیزا با هم)

اصلا حق داریم از آدمها توقع داشته باشیم ؟
من فکر میکنم ٬ بله ٬ حق داریم .

صادق بودیم و هستیم .
دوستشون داشتیم و خواهیم داشت .
بهشون اعتماد داشتیم  .
دروغ نگفتیم و نخواهیم گفت .
دروغاشونو  بروشون نیاوردیم .
و....

حال فکر نمیکنید که حق داریم توقع داشته باشیم ؟


---------------------------------------------------------------------

این مطلب رو در وبلاگ (( مادمازل ) خوندم . اگرچه بسیار تلخه اما واقعیت محض هست . برام بسیار جالب اومد ٬ اینجا هم میذارم : 

زندگی ما پر از آدمه ، که همه تاریخ مصرف دارن ! من برای تو .... تو برای من ....

وقتی تاریخ مصرف من تموم شه باید برم .

ما تا ابد با هم نیستیم . من راه خودم رو میرم ... با تو یا بی تو .

تو یه مرحله قشنگی توی زندگی من . اما تموم میشی . چون رشد می کنی .

من هم برای تو تموم میشم .

موندن هر کدوم یعنی گندیدن !

من رو همین امروز که هستم بخواه . شاید فردا دیگه روز تو نباشه !

http://madmoiselle.blogsky.com/

باید از نوع شروع کرد .
کسی در این دنیای خاکی به اندازه خودم از خودم اطلاع نداره .
اگرچه جاده شنی و پر پیچ وخم زندگی همیشه سر بالایی بوده و هست و هیچ سرازیری تا حالا توش ندیم اما نباید نا امید شد .
کسی تنها تر خدا سراغ داره ؟
نه قطعا نیست . ولی نگاه کنید هیچ وقت امید شو از دست نداده !!
نمیخوام مسائل مشکلات زمینی رو تقصیر این بیچاره بندازم .. هرکی از راه میرسه چنگ به گلوش میندازه و تقاضای سهم بیشتر از زندگی  ازش میکنه .
 اعتقاد دارم وجود خدا نه برای دادن پول و زمین و خونه و ماشین و حتی بهتر شدنه ارتباط مون با دیگران هست .
خدا ورای این چیزی یه که تو کتابهایی مثل قرآن و انجیل و امثالهم گفته شده . چوب نگرفته دستش که هرکه پاشو از گلیمش بیرون آورد ٬ بکوبه تو سرش !! 
گریه نیازی نداره .
 خدا چون تنهاست فقط دلش میخواد شاد باشه .
خدا چون تنهاست فقط دلش میخواد دوستش داشته باشند و در کنارش باشند . 
براش گریه نکن . 
خدا گریه دوست نداره .
هر وقت خواستید  نیایشش کنید با لبخند نیایش کنید . پیشش گریه نکنید .
 دلش میگریه .
فکر نمیکنم از آدمای ضعیف خوشش بیاد .
گریه رو میشه آدم تو خلوتش با خودش تا میتونه انجام بده اما واسه خدا نکنید .
اگه روزگار بر وفق مراد نیست تقصیر اون نیست . اگه آدما همدیگرو دارن پاره پاره میکنن تقصیر اون نیست . اگه زیر پا له شدیم تقصیر اون نیست . اگه حق مونو بهمون نمیدن ٬ دوست مون ندارن ٬ خیانت میکنن ٬ دلشون میخواد سر به تنمون نباشه ٬ برامون فیلم بازی میکنن و سناریو تعریف میکن ٬ ادای آدمای خیر خواه رو در میارن ٬ باهامون صادق نیستند ٬ ....
پیش اون نرید کاری از اون بر نمیاد .  
امروز نمیدونم چرا اینجوری شدم !!!

بوی خوش ٬ دماغ چاق!!!!!!

کسی میدونه چرا بسیاری از آقایون پشت چراغ قرمز که میشه به جلو ذل میزنن و دستشونو تا مچ تو دماغشون میکنن ؟
هرچی نگاشون میکنی که بابا الان دیگه ۳۰ یا ۴۰ سالته زشته که داری از تو دماغت مروارید در میاری . نه خیر انگار نه انگار .
چشمتون روز بد نبینه گاهی وقتی تو تاکسی بقلت یه خانوم به ظاهر سانتی مانتال میشینه اولین چیزی که به مشامت میرسه بوی تند عرقه که با ادکلن قاطی شده  . البته این موضوع خانوم و آقا نداره . دور از جون شما بعضی از خانوما سعی کردن با ادکلن بوی گندشونو پنهان کنن . آقایون هم که قربونشون برم ( بعضی هاشون ) پول بالای این قرتی بازی ها نمیدن . ترجیح میدن بوی تند آمونیاک بدن اما پول به ادکلن ندن .  
خدا رحم کنه ماه رمضون هم داره یواش یواش میاد حالا بجز موارد بالا منتظر بوی دهن هم باشید !!!! پارسال واسه خرید بیرون بودم داشتم با فروشنده سر قیمت کلنجار میرفتم . یکی از پشت دهن باز کردگفت : حححححاجی نیومده ؟ پوف بو تمام مغازه رو برداشت . آخه طفلی روزه بود !!!!!!!!!
دوستان گل گلی من اینا واسه شوخی خنده بود لطفا کسی بدل نگیره .